29-04-2019 17:36 Kategori: RESMİ İLANLAR

İHALE İLANI

İHALE İLANI

"İHALE İLANI"

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SİNOP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
96 KALEM CERRAHİ SARF alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası        :2019/201116
1-İdarenin
a) Adresi            :Yeni Mahalle Okul Ak Sok. No:8 57000 SİNOP                             MERKEZ/SİNOP
b) Telefon ve faks numarası    :0368 261 55 60 - 0368 271 57 96
c) Elektronik Posta Adresi    :ihalesinopkhb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa)        :https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı    :96 KALEM
                Ayrıntılı bilgiye EKAP'ta yer alan ihale dokümanı içinde bulu                    nan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri            :DAĞITIM LİSTESİNDE BELİRTİLEN SİNOP İL SAĞLIK                     MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİNE TESLİM                     EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi            :Teslimatlar, idarenin yazılı siparişleri (siparişler faks yoluyla                     tebliğ edilecektir, gerektiğinde elden veya posta yoluyla                         yapılacaktır) doğrultusunda, kısmi kabul şeklinde yapılacaktır.                 Sipariş yazısı yüklenici firmaya ulaştıktan sonra 10 gün                         içerisinde teslim edilecektir. -30. maddede (Denetim,                         Muayene ve Kabul düzenlemeleri) belirtilen hususlar göz                     önünde bulundurularak, sözleşme süresi içerisinde (ayrıca                     belirtilmişse son teslim tarihine kadar)en fazla 10 sipariş                     olmak üzere peyder pey kısmi kabul şeklinde yapılacaktır. -İl                     Sağlık Müdürlüğümüzün izni olmadan, Hastaneler kendi                         ihtiyaç miktarlarından fazla miktarda malzeme için sipariş                     veremeyecekler, sipariş verilse dahi yükleniciler tarafından                     teslim edilmeyecektir. Ancak İl Sağlık Müdürlüğümüzün izni                     üzerine bir Hastanenin talep ettiği ihale miktarı başka bir                     Hastane tarafından talep edilebilir. -Malzeme dağılım lis                        tesinde önceden öngörülemeyen veya idareden kaynaklanan                     nedenler vb. durumlarda İl Sağlık Müdürlüğünce yapılan plan                    lama ile malzemelerin teslim yerlerinde değişiklikler/ düzen                    lemeler yapılabilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer        :Sinop İl Sağlık Müdürlüğü (Yeni Mahalle Okulak Sok. No:8                     Merkrez/SİNOP)
b) Tarihi ve saati        :21.05.2019 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a)  Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği  kapsamındaki  tüm malzemelerin TİTUBB/ÜTS Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB /ÜTS  sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/ÜTS numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları (Ürünlere ve İsteklilere ait ) ihale dosyasında sunacaktır.
1- Ürüne ait teknik şartnamede farklı  boy, ölçü, kalınlık, tip, çap, ebat vb... seçenekler belirtiliyorsa ve teknik şartnamede tanımlanan özellikler farklı UBB/ÜTS kaydı gerektiriyorsa her seçeneğe ait UBB/ÜTS Barkod numaralarının birim fiyat teklif cetveli ekinde liste halinde verilmelidir.
2- Alımı yapılacak malzeme ile birlikte verilecek aplikatör, cihaz, sarf vb. ürünlerin  UBB/ÜTS kaydı verilmelidir.
3- Ürün set olarak isteniyorsa sete ait  UBB/ÜTS kaydı olmalıdır.  Teknik şartnamede setin parçalarının da UBB/ÜTS kaydı isteniyorsa, set ile birlikte belirtilen parçaların UBB/ÜTS kaydı sunulmalıdır.
b) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği  gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdırlar. (Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi fotokopi veya başka bir idareye aslının aynıdır ibaresi yapılmış olanlar değerlendirmeye alınmayacakdır.)
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Teknik şartnamede numune veya katolog istenmişse veya "numune üzerinden değerlendirilecektir " veya "katalog üzerinde değerlendirlecektir" gibi benzeri ibare varsa istenilen miktar kadar numune verilmesi zorunludur. İstenilen numune veya katalog üzerinden değerlendirme yapılarak tekliflerin değerlendirme aşaması sonlandırılacaktır.
2-İstekliler teklif ettikleri ürünlerin numunelerini ihale saatinden önce satın alma servisine hazırladıkları bir tutanak ile teslim edecek olup ,numune üzerinde kalem sıra no, firma adı ve markası yazılı olacaktır. İhale kalem sırası ile numune sıra numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur.
3-Teknik değerlendirme sürecinde, ürünler hakkında daha ayrıntılı bilgiye ihtiyaç duyulması halinde istekli bu ürünlere ait istenilecek numune, katalog ve diğer belgeleri vermek zorundadır.
4-İhale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numuneleri, itiraz süresinin bitmesini müteakip 7 gün içerisinde alınmalıdır. Aksi halde doğacak sonuçlardan idaremiz sorumlu olmayacaktır. İsteklilerin uhdesinde kalan kalemlerin numuneleri, ürün teslimatlarında muayene komisyonunun değerlendirmesine esas olmak üzere Atatürk Devlet Hastanesinde kalacaktır. En son yapılan teslimatlarla birlikte istenirse firmalara numuneler iade edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş)oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 125 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sinop İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 150 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 175 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halkbankası Sinop Şubesi TR89 0001 2009 6940 0005 0000 41 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sinop İl Sağlık Müdürlüğü (Yeni Mahalle Okulak Sok. No:8 Merkrez/SİNOP) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.                   

60 Nolu İlan



Bu haber 9822 defa okunmuştur.
HABERE YORUM YAZIN



FACEBOOK YORUM


DİĞER RESMİ İLANLAR HABERLERİ
gazete manşetleri
NAMAZ VAKİTLERİ
PUAN DURUMU